Lounas MP114 29

Lounastreffit: Yleisöopastus Oceanista – muoti ja meri -näyttelyyn

Suljettu tänään
19.9.2024 11:00 — 19.9.2024 11:30

Piipahda museoon lounasaikaan! Merikeskus Vellamossa järjestetään syksyn aikana joka kuukauden kolmantena torstaina puolen tunnin opastus vaihtuvin teemoin. Syyskuun lounastreffeillä tutustutaan Oceanista – muoti ja meri -näyttelyyn.

Opastuksella kuullaan, kuinka huippumuoti on lainannut merenkulkijoiden tyyliä ja kulttuuria vuosikymmenten ajan. Suomen merimuseon näyttelyssä on esillä kansainvälisesti tunnettujen muotitalojen ja suomalaisten suunnittelijoiden merestä inspiroitunutta muotia.

Yleisöopastus sisältyy Vellamon pääsymaksuun 15/10 €, Museokortti tai Kaikukortti, alle 18-vuotiaat maksutta.

Opastuksen jälkeen ehtii vielä nautiskelemaan ravintola Laakonkiin, jossa on tarjolla lounasta klo 11-14.30.