MV Lahi ita lasipullo 2000x1000

Tutkimusmatkoja muinaiseen Lähi-itään: viimeiset opastukset sunnuntaina 4.9. klo 15.00 ja 16.30

4.9.2022 15:00 — 4.9.2022 16:30

Tutkimusmatkoja muinaiseen Lähi-itään -näyttely on viimeistä päivää esillä Kansallismuseossa sunnuntaina 4. syyskuuta. Sunnuntain aikana järjestetään kaksi yleisöopastusta, jotka pidetään poikkeuksellisesti näyttelytilan sijasta auditoriossa. Opastuksella esille nousevat näyttelyn keskeiset esineet ja niiden kiehtova historia sekä tutkimusmatkailijoiden tarinat.

Näyttelyn päätöspäivän opastukset pidetään auditoriossa, jotta kaikki halukkaat mahtuvat mukaan. Auditorion esitelmätyyppisen opastuksen jälkeen lähdetään yhdessä kolmoskerroksen näyttelytilaan, jossa on vielä mahdollisuus kysyä oppaalta kysymyksiä.

Opastukset sunnuntaina 4.9.

• Kansallismuseon auditoriossa, 1 krs
  • klo 15.00 ja 16.30
  • Auditorio-opastus sisältyy museon pääsylipun hintaan ja kestää noin 30 min.

Emme ota näille kierroksille ryhmiä, voit varata ryhmällesi yksityisen kierroksen asiakaspalvelustamme!